Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

רז הרשקו

מה שהוביל להפסד שלה בתחרות. רז הרשקו מדליסטית הכסף מאליפות אירופה במשקל מעל 78 קג דווקא הייתה קרובה והגיעה לקרב על מדליית ארד אבל שם הפסידה לזוליה טולופה הצרפתייה בתום קרב עיקש שנגרר לניקוד זהב.

098hbdqty3rk2m
098hbdqty3rk2m

רז הרשקו שמתחרה במשקל של מעל 78 קג וזכתה במדליות רבות בסבב העולמי מאז.

. רז הרשקו הפעילה הבוקר רביעי לקרב על מדליית הארד באליפות העולם בגודו שנערכת בטשקנט. שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים. רז הרשקו היא גודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022. רז הרשקו אתמול.

780 likes 102 talking about this. הגודוקא הישראלית סגנית אלופת אירופה רז הרשקו הפסידה את הארד באליפות העולם בגודו באוזבקיסטן לאחר שנענשה בפעם השלישית לאחר שסידרה את השיער. רז הרשקו שמתחרה במשקל של מעל 78 קג וזכתה במדליות רבות בסבב העולמי מאז. מגיל ארבע רז הרשקו בת ה-23 מנתניה מתאמנת במכוני הגודו של דודה שני אחד המאמנים.

KIRILL KUDRYAVTSEV - AFP המפגש עם דרום קוריאה ברבע הגמר החל בהפסד של לוין ללי יונקיול ובניצחון של גושן בעונשים בניקוד זהב על. נבחרת הנשים מסיימת עם ארבע מדליות. בוגר בית הספר התיכון טשרניחובסקי בעיר אותו סיים בשנת 1991. נבחרת הנשים מסיימת עם ארבע מדליות.

הגודוקא הישראלית מדליסטית הכסף מאליפות אירופה האחרונה ספגה. זה היה הניצחון הפרטי של הגודאית בת ה23 על השדים שרודפים. הגודוקא רז הרשקו שהייתה חלק מהנבחרת שזכתה במדלית הארד בתחרות הקבוצתית באליפות העולם סיפרה הבוקר שישי בכאן רשת ב על ההישג. הרשקו נולד ב כפר סבא כבן למשפחה ממוצא רומני וגדל והתחנך ב נתניה.

אחייניתו היא גודוקא נבחרת הנשים הישראלית רז הרשקו. רז הרשקו חגי מיכאלי הרשקו סידרה את השיער ואספה אותו לקוקו פעמיים במהלך הקרב מה שאסור לעשות ולכן השופטים נאלצו לתת לה עונש שלישי וכך היא הפסידה את מדליית הארד. לרז זו מדליה ראשונה וגמר ראשון בגרנד פרי. רז הרשקו חגי מיכאלי הרשקו סידרה את השיער ואספה אותו לקוקו פעמיים במהלך הקרב מה.

שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים. השלימה את המהפך בשמינית הגמר צילום. רז הרשקו היא גודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022. לוחמת הגודו הישראלית רז הרשקו אשר רק לאחרונה זכתב במדליית הכסף באליפות.

הזכייה מציבה את רז בעמדה מצוינת להשגת הקריטריון האולימפי לטוקיו. 10 hours agoהגודוקא הישראלית סגנית אלופת אירופה רז. בריאיון לליאן וילדאו בתוכנית הבוקר הזה אמרה. 10 hours agoהגודוקא הישראלית סגנית אלופת אירופה רז.

מדליית הארד שענדה רז הרשקו על צווארה עם תום התחרות הקבוצתית בגודו באולימפיאדת טוקיו היתה עבורה הרבה יותר מצלש ספורטיבי. רז הרשקו היא גודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022. רז הרשקו היא גודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022. הגודוקא רז הרשקו הגיעה לשוחח איתנו על הפציעה שכמעט מנעה ממנה את האולימפיאדה בה.

הגודוקא הישראלית מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022 תתמודד אחר הצהריים מול גוליה. רז הרשקו היא גודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022. הגודוקא הישראלית מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022 התמודדה מול גוליה טולופואה הצרפתייה והפסידה. לוחמת הגודו הישראלית רז הרשקו אשר רק לאחרונה זכתב במדליית הכסף באליפות אירופה במשקל מעל 78 קג הגיעה היום חמישי מחרק נגיעה מעוד מדליה היסטורית.

אורן סמדגה מתכונן לאליפות העולם. רז הרשקו היא גודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל מעל 78 קג סגנית אלופת אירופה לשנת 2022. הרשקו בת ה-24 המדורגת ראשונה בעולם במשקל מעל 78 קג פתחה את יום הקרבות בשמינית הגמר מול סבילה אקבולוט הטורקייה. אני מרוצה סיימתי מסע ארוך ומפרך מערכת ONE 17072022 סופק על ידי ONE רז הרשקו חגי מיכאלי יום מוצלח עבר על הגודו הישראלי עם שתי מדליות בגראנד פרי זאגרב.

הרשקו בת ה-24 המדורגת ראשונה.

רז הרשקו נתניה און ליין
רז הרשקו נתניה און ליין
רז הרשקו שמחה שגרמתי להרבה אנשים לשמוח וליהנות מההישג עכשיו 14
רז הרשקו שמחה שגרמתי להרבה אנשים לשמוח וליהנות מההישג עכשיו 14
Q 4fn5ae Wdc5m
Q 4fn5ae Wdc5m
רז הרשקו ג ודו וואלה אולימפיאדת טוקיו 2020
רז הרשקו ג ודו וואלה אולימפיאדת טוקיו 2020
כבוד רז הרשקו זכתה בכסף באליפות אירופה
כבוד רז הרשקו זכתה בכסף באליפות אירופה

Posting Komentar untuk "רז הרשקו"